შესაძლოა N1 სამარშრუტო ტაქსების სამუშაო გრაფიკი გაიზარდოს
მარნეულში არაერთი წელია მოსახლეობას სამარშრუტო ტაქსების მოუწესრიგებელი სამოძრაო გრაფიკი აწუხებს, როგორც თავად ამბობენ, განსაკუთრებული პრობლემა პირველ ნომერ სატრანსპორტო საშუალებაზეა, რომელიც დაგვიანებით მოძრაობს და ერთდროულად ძალიან ბევრი ხალხი გადაჰყავს, რითაც მგზავრები წუხდებიან. განსაკუთრებით კი ზაფხულში, როდესაც საზოგადოერივ ტრანსპორტში არასასიამოვნო სუნია. ამას გარდა ტრანსპორტი სოფლებში გვიანობამდე არ დადის. 

„მე პირადად არ ვარ კმაყოფილი ასეა მოსახლეობაც. ვფიქრომ რომ ტრანსპორტი 9 საათამდე მაინც უნდა დადიოდეს, რომ მუშაობ მითუმეტეს ძნელია. გვიან ვერაფერს გაყვები თუ ტაქსი არ აიყვანე და ტაქსს კიდე 6-7 ლარზე ნაკლებად არ ჩაყავხარ და ამ თანხის შესაძლებლობა კიდევ ყველას არ აქვს“

„ახლა გამასწო პირველმა ნომერმა და ვიცი ერთი საათი უნდა ვიდგე აქ, ორი ნომერი ხუთი მოვა, მერე როდესღაც პირველიც გამოჩნდება. ახლა ადრე მინდოდა სახლში წასვლა, მაგრამ არ ვიცი როდის მოვა“

„ყველას თავისი გრაფიკი აქვს ისე დადიან. ბავშვები სკოლიდან რომ გამოდიან მაგ დროს დადიან და 6-7 საათისკენ უკვე არ მუშაობენ. 7-ზე იწყებენ მუშაობას და საღამოს 8 საათამდე მაინც უნდა იმუშაონ“

მოსახლეობა ძირითადად პირველი ნომერი მარშუტკების მოუწესრიგებელ გრაფიკს უჩივის, როგორც პირველი ნომერი მარშუტკების დირექტორი, რომელის კომპანიაც შპს „ექსპრეს ტურისტის“ სახელით ფიქსირდება ამბოს, რომ ტრანსპორტის მოუწესრიგებლი სამოძრაო გრაფიკი მერიის ბალანსზე არსებული სატრანსპორტო საშუალებებითაცაა გამოწვეული და თვლის, რომ თუ მათი ტრანსპორტი წერეთელი-საიმერლოს მიმართულებითაც ივლის პრობლემა არც მათ შეექმნებათ და მოძრაობაც სინქრონული იქნება.

„ტრანსპორტი საკმარისია. მერიის მანქანები გამოდიან და პერიეზდამდე მიდიან. ჩვენ დავაყენეთ საკითხი ერთად ვიმუშაოთ, როგორც ჩვენ გააგრძელეთ მარშუტი წერეთელ-საიმერლოში , მათაც ვთხოვეთ იგივე გაეკეთებინათ, მაგრამ უარი თქვეს. მაგიტომაა არეულობა. თუ ჩავა ტრანსპორტი ქვევით ეს საკითხი მოგვარდება. ჩვენ კერძო სტრუქტურა ვართ და არავინ გვაფინანსებს, ჩვენ მოგებაზე უნდა ვიმუშაოთ. პირველი მაისისთვის ვგეგმავთ, რომ 1 საათით გავზარდოთ სამუშაო გრაფიკი, ალბათ 8 საათამდე ვიმუშავებთ. - ამბობს მუმლაძე.

მარნეულის მუნიციპალიტეტის ბალანსზე შპს „მარნეულის მუნიციპალიტეტის ავტოპარკია“, რომელიც უშუალოდ ქალაქ მარნეულსაც ემსახურება ტრანსპორტით. მისი დირექტორი გიგა ჯალაღონია ამბობს, რომ სამუშაო საათბების გაზრდას გეგმავენ, თუმცა როდის ამზე პასუხი არ აქვს.

„უახლოეს მომავალში იგეგმება საათების დამატება, წინასწარი სამუშაოები მიდის, რომ გავზარდოთ დრო და ზუსტად არ ვიცი, დავკონკრეტდებით და ვაცნობებთ ხალხსაც-ამბობს ჯალაღონია“

მარნეულს ამჟამად როგორც სამხარაძე აბობს, დღეში 10-12 ტრანსპორტი ემსახურება, მის გამართულ მუშაობაში კი თავად დარწმუნებულია. რააც შეეხება მარნეულში მოძრავ ტრანსპორტს დაახლოებით სულ 20-მდეა. თუმცა მოსახლეობას ეს არ აკმაყოფილებს, ტრანსპორტის დამატებასა და საათების გაზრდას ითხოვს.

რადიო "მარნეული"

Print