აქტუალური თემა


სათემო რადიო „მარნეულის“ ყოველკვირეული ანალიტიკური გადაცემა „აქტუალური თემა“
შენ გაქვს უფლება იცოდე უფრო მეტი!
მიიღო ის, რასაც შენ თვლი მნიშვნელოვნად!
თვითმმართველობა, საზოგადოება, კულტურა!
გადაწყვეტილებების მიღება შენი მონაწილეობით!
გადაწყვეტილებების მიღება შენი ჩართულობით უნდა ხდებოდეს!
აქტუალური თემა! დღეს განიხილე! მიიღე მონაწილეობა! გააკეთე არჩევანი

„აქტუალური თემა“ რადიო მარნეულის ეთერში ყოველ პარასკევს 18: 00 საათზე
შენ გაქვს უფლება იცოდე უფრო მეტი!

სარკინიგზო ტრაგედია მარნეულში და უმოქმედო ხელისუფლება
აზერბაიჯანიდან გაგებული საქართველოს სიახლეები - მარნეულელების საინფორმაციო სივრცე
მსოფლიო მოსახლეობის უმეტესი ნაწილი ინფორმაციის მიღებისა და გაცვლისათვის სხვადასხვა
„აქტუალური თემა“ - მუნიციპალიტეტის სოციალური პოლიტიკა და მისი გამოწვევები
მუნიციპალიტეტების სოციალური პოლიტიკა არაა მხოლოდ სოციალური პროგრამაები
ინტეგრაცია სტაჟირების გავლით - ქმედითი თუ ფორმალური სახელმწიფო პროგრამა
სტუდენტთა სტაჟირება, რაც მსოფლიოში კარგად აპრობირებული მეთოდია,
"აქტუალური თემა" - საჯარო ინფორმაციის დაგვიანებული წერილები
საქართველოს კანონის ადმინისტრაციული კოდექსის „ინფრომაციის თავისუფლება“ 28-ვე მუხლის თანახმად „საჯარო ინფორმაცია ღიაა, გარდა კანონით გათვალისწინებული შემთხვევებისა და დადგენილი წესით სახელმწიფო, კომერციულ და პირად საიდუმლოებას მიკუთვნებული ინფორმაციისა“
აქტუალური თემა" - წინასაარჩევნო ეთერში მერობის დამოუკიდებელი კანდიდატი ალი ბადიროვი
წინასაარჩევნო გადაცემათა ციკლის "აქტუალური თემა" ფარგლებში დღეს, 9 მაისს, მარნეულის მერობის დამოუკიდებელი კანდიდატი ალი ბადიროვი იმყოფებოდა.
სკოლამდელი განათლებით  მარნეულელი ბავშვების მხოლოდ 30 % სარგებლობს
საქართველოს პრეზიდენტმა სალომე ზურაბიშვილმა მარნეულში ვიზიტის დროს განაცხადა, რომ სახელმწიფო ენის შესწავლის პრობლემის გადაჭრის ერთერთი გზა, ქართულის საბავშვო ბაღებში სწავლებაა. თუმცა, ვიდრე დღის წესრიგში სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებებში სახელმწიფო ენის ათვისების საკითხი დადგება, საბავშვო ბაღების არარსებობის პრობლემა უნდა მოგვარდეს.

დღეს 84 სოფლისა და ქალაქ მარნეულის 130 000 მოსახლეზე მხოლოდ 14 მოქმედი ბაღია. კანონი კი სახელმწიფოს ავალდებულებს უზრუნველყოს თითოეული ბავშვის სკოლამდელი განათლების სისტემაში ჩართვა.